Benım kızımda 2.5 aylık. Doktorumuz oncekı kontrolde gece eğer 5-6 saat bile uyusa uyandırma dedi. Gece uyanmadan 4 saat en fazla uyuyo zaten acıkınca kalkıyo. Gündüz de canı ne zaman isterse uyur :) Çok şükür bence ideal bir bebeğim var :) rutın kontrollerde Bı sıkıntı yok dedıyse doktor size korkmayın kendınıze bol bol zaman ayırın :) kakalı, çişli bez sayısıda iyi dıyosunuz tadını çıkarın :)