antropologanne Pazartesi ilk dozunu oldu.Amma velakin Ali kıran baş kesen oldu tabiri caizse. Iki saniye durmuyo. Mızmız, aşıya bağlıyorum.Acaba aşıdanmıdır ?
denizesintim17 antropologanne bugün olduk öğlen uykusunu 1 .5 saat yapardı normal de 2.5 saat uyudu 50 kere kontrole gittim. Ikinci uykusunu 2 saat yapardı 45 dk uyudu ağlaya ağlaya uyandi huzursu,du bir de habire kafasını kasidi ben dişe yordum ama asinin da etkisi olabilir anlamadım
denizesintim17 antropologanne bir de ikinci dozu için ne zaman verdiler size bize 2 yasin da gelin dedi ama ? Menenjit değil mi?
antropologanne Mora Demek ki bebekten bebeğe etkisi değişiyor. Calpol vermek zorunda kaldım ben, ancak uyuyabildi.
antropologanne denizesintim17 Benim kizim 9 ay 18 gunluk. Bize 3 ay sonra dedi doktorumuz. Sizinki kac aylik ?
denizesintim17 antropologanne 13. Aylik Allah Allah bana 1 yaştan sonra getirin demislerdi. Tekrar sorayım menenjit aşı si dimi sizin ki de
antropologanne denizesintim17 Evet menenjit A tipi olan nimerix. Bu asilari her doktor farkli planliyor sanirim. Çünkü benimde kafam burda eski postları karıştırırken çorba olmuştu. Biz 5 doz olacak şekilde planladik. Siz kac doz yaptiracaksiniz ?
Maviyesil121212 denizesintim17 bize de bexero icin 2 yaşından önce olursa 3 doz; sonra olursa 2 doz dedi. Geç kaldığınız bir durum yok yani merak etmeyin; doz sayısı çocuğun yasıyla bağlantılı
denizesintim17 antropologanne bana 2 doz dedi diğerini de 2. Ci yaşta yapalım dedi. Bir ara uğradığım da sorayım tekrar hemşireye. 5 doz sa eğer yalnis bilgi almis olmayayım. Çok tesekkurler geçmişler olsun…
denizesintim17 antropologanne bak internette soyle bir yazı var Nimenrix: 12 aylıktan itibaren çocuklara, ergen ve yetişkinlere tek bir doz şeklinde uygulanır.
antropologanne denizesintim17 Benim baktigim kaynaklarda farkli yaziyordu. Dedigim gibi bunu doktor ayarliyor, kıstas ne ama onu bilemiyorum🌝