Sultannn Kızlar dua eder misiniz Allah rızası için 6 aylık bebeğime genetik test verdik yarın sonucunu ogrenicez insalah bişey çıkmaz dua eder misiniz.
Sultannn EmineYilmaz bacak kısmında doğum lekesi ne benzer lekeler var canım 4-5 tane onun için cildiyeye gittik o da genetik e yönlendirdi bakalim test verdik sonucu yarın cikicak
Sultannn Asel20 1-2 tanesi açık diğerleri köyü canım daha önce cildiyeye götürmüştüm o bı sıkıntı olmaz artarsa takip et demisyi artma olmadı ama içim rahat etmedi genetik test verdik bakalım yarın sonuç ogrenicez hayırlısıyla inşallah
Asel20 Sultannn hayırlısı olsun canım insallah rabbim kimseyi evladiyla sınamasın 🤲bende vede kizimdada acik kahve lekeler var nf hastasiyiz 😢
Sultannn Asel20 hadi ya rabbim sifanizi versin ummadığın iz anda silinir gider inşallah sizde nasıl peki lekeler bende 3 tane var babasından 1 tane var
Sultannn Asel20 rabbim sifanizi versin canım benim bebeğim 6 aylık şimdilik 4-5 tane bakalım insallan Allah’ın izniyle bişey yoktur evlanida sana bağışlasın inşallah canim
Asel20 Sultannn amin canım amin inşallah allah razı olsun rabbim bütün anneleri vede evlatlarini korusun insallah 🤲🤲
Sultannn Asel20 canım Nf1 testinde bişey çıkmadı çok şükür ama tam kesin kaar vermek için tekrar bı test alındı onda yoksa bişey yoktur dedi sizde nasıl olmuştu bu aşama
Hatice_ Sultannn nf1 geni için mi test verdiniz ? Lekelerinizi bizimlede paylaşır mısınız özel değil ise
Sultannn Hatice_ ewet canım Nf1 ve Nf2 testi verdik burdan atmayı isterim ama atamiyorum ya özel bı adres falan varsa atabiliririm