Alanbebek Bebegım 4 ay 26 günlük neredeyse hiç sacı yok arkalarda bıraz var tepesınde yanlarında tek tek var sızlerınde oglemı erkek bebek bu arada sonradan cıkarmı
EmineYilmaz Alanbebek benim Kızımında öyleydi 7-8 aylıkken biraz çıktı, 1 yaşından sonrada güzel uzadı
Baloglum93 Alanbebek benim bebeğim de saçsız 6 8 aylarda uzamaya başladı şuan 14 aylık eşit büyümedi saçları bi tarafı uzun bi tarafı kısacık bi tarafta hiç yok
Alanbebek EmineYilmaz inşallah benımkınınde uzar kestırmeyı dusunuyorum aslında korkuyorum acıtırlar dıye
Mommysharkdoodoodoodoo 😅 benim bebeğim kel doğdu tam dedim çıktı 3 5 tel o da döküldü şimdi çok güzel sarı saçları var 🥰 23 aylık habire uzuyor ve gürleşiyor doğduğundan beri 3 kere kestirdim hatta yine uzadı
Alanbebek Mommysharkdoodoodoodoo benım bebegım dogdugundada aynıydı canm azdı sacı tepesı hep döküldü sımdı kel kaldı iki tane sac var tepesınde ınsallah benımkınınde ogle uzar cocugumun kafası kabak gıbı kaldı 🤭
Alanbebek aybkkara tek degılmısım artık cocugu kabak kafalım dıye sevıyorum babası kızıyor ogle soyleme ogluma dıyo babası falanda baya saclıdır 😅