esraesma kendinizi suçlu hissetmeyin bence, evet bizler anneyiz ama ondan önce bizler de insanız. Yanımızda bebegimizin gözümüzün önünde düştüğü bile oluyor bir saniyelik dalgınlıkla. Maalesef bazen göremiyoruz fark edemiyoruz bunlar olabiliyor gayet normal. Umarım tez zamanda iyileşir bebeğiniz, çok geçmiş olsun 🌸