Mrb anneler gebeligin 5. Ayinda bebegımde böbrek genislemesi oldugunu öğrendik dogumdan sonra takip edilecek dedi largopen antibiyotik kullanıyoruz idrar kacagindan dolayı enfeksiyon olusmasin diye su an 29 günlük iki gün önce dr kontorlunde gerileme görüldü biraz ama antibiyotige devam edin dedi aranizda bu durumu yasayan varmi antibiyotik kullanmak istemiyorum ama mecburum daha kötü olmasin diye bide bebegimin yuzunde sivilceler cikti acaba ilaçtan mi dr degildir diyor ama emin olamıyorum