leynanin_pembemantosuu Kaan12_ 5 aylıkken günde 20 dakika bindiriyordum şuan 7 aylık çok seviyor binmeyi heryere koşuyor karıştırıyor
PortakalliKahve Kaan12_ çok zararlıymış bende hoppala düşündüm onun yerine ama o da sıkıntılı olur mu bilemedim
Bal-Kaymak Kaan12_ Ben yürüteç almadım. Doktoru da önermedi. Kız yada erkek bebek ayrımı yok ikisinede önermiyor doktoru. Genel olarak doktorlar aynı fikirde zaten.
sevimlienerji Kaan12_ 8 ay 15 günlük oğlum yürüteç almadım almam zararı çok faydası yok yürüme arkadaşı aldım onunla çok güzel yürüyor şuan