Pares yumurta sarısı ve beyazını ayır. Ben genelde 4 yumurta ( yumurtalar küçükse 5) kullanıyorum. Beyazını bir fiske tuzla köpük olana kadar çırp. Böyle kabı ters çevirince dökülmeyecek bulut gibi. Sonra sarılarla 1 su bardağı şekeri çırp bu da krem renginde oluyor iyice çırpınacak şeker eriyor çırparken. Sonra un ( 1 buçuk su bardağı), vanilin, 2 paket kabartma tozu, bir iki damla limon suyu, yarım çay bardağı ılık su. Bunları iyice çırptıktan sonra yumurta aklarıyla hazırladığın köpüğü bu karışıma yavaşça ekle. Söndürmeden yavaşça karıştır. Spatula kullan ki sönmesin. İyice karışınca kalıba dök. Ben her türlü pastada bı pandispanyayı kullanıyorum çok da memnunum. 180 derecede pişiriyorum. İlk 15-20 dk fırının kapağını kesinlikle açmıyorum yoksa sönüyor. Yarım saat sonra kürdanla kontrol edip piştiyse fırını kapatıp bir iki dk sonra alıyorum fırından.