prensinveannesininguncesi Merhaba anneler , Ek gıdaya başladık ne kadar önlük taksam da fayda etmiyor .Kıyafetlerinde ki leke çıkmıyor .Ne önerirsiniz ? Neler kullanıyorsunuz bu konuda ?
Aylak prensinveannesininguncesi Ben bir sürü deterjanlar denedim almadığım ürün marka kalmadı çıkmıyor maalesef nasıl birseyse anlam veremiyorum bende evde giydiriyorum artık öyle temiz olsunda leke kalsın diyorum
GramPozitifBakteri prensinveannesininguncesi Minoris leke çıkarıcı iyimiş bi arkadaşım önerdi fakat alıp denemeyemedim bir türlü.Bizim de temiz kıyafetimiz yok,hep lekeli 🙄
DaisyMom prensinveannesininguncesi beyaz sabun mis gibi yapiyor.Bekletmeden hemen yikiyorum.Sicak suyla leke cikana kadar citiliyorum sonra babys green leke cikaricisi var onu sikiyorum beyaz sabunu tekrar surup citiliyorum makinaya atiyorum kendi deterjaniyla yikaniyor hic bir iz kalmiyor.Bizim kiz 2 aylik ishal oldugu icin ust bas heryer dışkı oluyor.
melisitos GramPozitifBakteri ben bunu kullanıyorum. Organik deterjanlar hiç bir şeyi çıkarmadığı için tüm kıyafetlerimiz lekeli çıkıyordu. Yani mükemmel diyemem ama çitileyince çıkarıyor. Ama o da organik olduğu için çamaşır suyu gibi döker dökmez temizlenmiyor tabi.
Canada10 GramPozitifBakteri benm çevremde kimse memnun kalmadı ondan kıyafetlerin rengini açıyor diye bende alacaktım vazgeçtim sonra. Çamaşırları ağarttığını söylediler ve sayfasına girerseniz görürsünüz yazıyor renklerde solma yapabilir diye.
Biscolataerkegim Ozlem19 Ya kıyafetlerin rengi solmuyor mu? Sonuçta bebekler için kullanılan deterjanların içerikleri çok farklı oluyor
prensinveannesininguncesi DaisyMom beyaz sabunu denedim evet lekeyi biraz azalttı ama çok zamanımı aldı .Dediğiniz leke çıkartılıyor deneyeceğim. Teşekkürler ☺️
GramPozitifBakteri melisitos Hımm benim kullanma fırsatım olmadı.Alıcam alıcam dedim hep kaldı.Arkadaşım çok memnun ama bilemedim.Çitileyince çıkıyorsa yine iyi,çıksın gitsin bi şekilde 🙃
Mnli prensinveannesininguncesi leke olur olmaz bekletmeden beyaz sabunla çitileyip hop makinaya biz blw yaptık nerdeyse her leke çıkıyor onun dışında ben deterjan minoris kullanıyorum doğduğundan beri leke çıkarıcısını denemedim ama övülüyor
Mnli prensinveannesininguncesi bebeğin kıyafetlerini zaten bizden ayrı yıkıyorum blw yaptığımız için her gün üstü seferinde mecbur üstü değişiyor maksimum bir gün ya kısa programda çoğu zaman çalıştırıyorum ama nevresimi havlusu vs de varsa uzunda da çalıştırdığım oluyor. Artık 18 aylık olmak üzere zaten parka da her gün gidiyoruz covid sebebiyle dışarda giydiğini de gelince çıkarıyorum her akşam olmasa da 1 gün arayla çalışıyor makina
Biscolataerkegim prensinveannesininguncesi Geçen bir fenomen de denk geldim ki takip ettiğim önerilerinin gerçek olduğuna inandığım tek fenomen diyebilirim. Minoris leke çıkarıcıyı lekenin üstüne sıkıp makineye atıyormuş ve hiç leke kalmıyor diyor. Bugün bende alacaktım ama çok uzaktı alacağım yer artık eve sipariş ederim dedim