Slikon uç doğduğunda meme istemediği için takmıştım ona alıştı 3-4 aylıkken uçsuz da emiyordu ama boğazına süt kaçıyordu nedense bende bosverdim aman silikon uçla emsin ne olcak dedim şimdi 8 aylık katiyen uç olmadan emmiyor bakalım sonumuz ne olucak🥲