Sürekli uyuyacağı için sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Biz 40 günlükken 2000km araba yolculuğu yaptık. Çok rahat geldik denebilir. 5 aylıkken uçak yolculuğu yaptık. EmZik kullandığımız İçin mi bilemem ama yolculuk rahattı. Siz yinede emzirin yada emzik verin yada o an parmağınızı verin emmesi için. Sıkıntı olmaz inşallah.