Merhaba oğlum 5 aylık sadece anne sütü ağlıyor son 15-20 gündür hiç uyku düzeni kalmadı uyutuyorum 10 dk sonra uyanıyor sonra uykusuz kaldığı için ağlıyor birseyler vermeyi denediğim de deli gibi ağlıyor elime bieberondan birşey verince çok emiyor bezi hep çişli aç mı yoksa başka birşey mi lütfen yaşayan söyleşin deliricem