Artık günde 1,5 saat olan süt iznim bitti ve tam zamanlı çalışmaya başlıcam oğlum 15 aylık oldu asla sağdığım sütü içmiyor biberon almıyor bu durumda kesmek zorundayım nasıl yapıcam hiç bilmiyorum çok meme düşkünü sütümü nasıl kesebilirim ? Bi fikriniz var mı?