Kuzeysmom201020 45 gündür süt süt ürünleri kırmızı et yumurta ve çerez diyetindeyim ama zaman zaman kakada yine kan oluyor böyle olunca ne yapıyprsunuz😕 tahin pekmez yemiştim dün birde patates cipsi acaba onlar mı yaptı ☹️
Gulgugul Kuzeysmom201020 tahin çok alerjik bı besin ordan kaçak olmuştur ya da paketli ürün tükettiyseniz içindekileri iyice okuyun eser miktarlara dahi dikkat edin kaçak vardir
Emir123ali Kuzeysmom201020 cipsi tahin susam olduğu için kakao sanayağ salam vs çok dikkat etmeniz lazım
Kuzeysmom201020 Emir123ali simit yiyorum aslında ama onda hiçbir tepki göstermiyor o yüzden tahinde de göstermez diye düşünmüştüm
Alinduru Kuzeysmom201020 diyetinizde kaçak yapıyorsunuz muhtemelen. Ayrıca tahin de yapabilir susam alerjiktir. Patates cipsi içeriği de önemli paketli gıdalar risk
Kuzeysmom201020 Alinduru simit yediğimde hiçbir tepki vermiyor ama o yüzden tahinde de vermez diye düşündüm
RuzgarMommys Alinduru Biz artik alerji uzman danışman olduk 😁😁her alerji postunda bi sen ben bi ben canım
Emir123ali Kuzeysmom201020 ya canım bu alerji emziren anne için büyük işkence allah yardımcın olsun çünkü hiç tahmin bile edemeyeceğin şey alerji yapabiliyor bizde havuç elma vs ben artık pes etmiştim çok çektim çok geçmiş olsun halada var ama tabiki emzirdiğm kadarki kadar değil
Kuzeysmom201020 Emir123ali ya evet gerçekten çok zor şuan 5.5 aylığız 2 aydır diyetteyim sizin ne zaman başladı şuan kaç aylıksınız
Kuzeysmom201020 1mom04 yani yediğim herşey gulutenli ama kan her zaman olmuyor 1.5 ayda toplam 4 kez oldu
Emir123ali Kuzeysmom201020 4 aylıktık emzirmeyi bıraktım işin içinden çıkamadık bulamadık çünkü çok şeylere vardı bence sen bırakma ek gıdaya geçersin rahatlar zaten alerji maması biraz bizi kurtardı
RuzgarMommys Kuzeysmom201020 Kaçıncı kisiye daha yaziyoru arkadaşlar susam alerjik biseydir nolur tahin helva yemeyin :(( Yeme canım tahin yapmıştır kan :/
Kuzeysmom201020 RuzgarMommys ya aslında simit yiyorum ama hiçbişey yapmıyor o yüzden tahin yapamaz diye düşünmüştüm :/
Kuzeysmom201020 Emir123ali emzirmeyi hiç bırakmak istemiyorum. Ek gıdaya geçince umarım biraz rahatlarız. Çoğu şeye geçti mi peki şuan sizin
Alinduru RuzgarMommys ay sorma canım cidden ya 😅 ama bazı doktorlar yüzünden ya da yanlış bilgiler yüzünden bebekler acı çekiyor üzülüyorum anlatma ihtiyacı hissediyorum 🙄