9004 Kolay gelsin ben becerememistim ama bebeğim küçüktü gaz yapmasi bakımından bize 15 gün dediler ama siz sanırım uzun süreli kullanabilirsiniz gaz probleminiz artık olmaz dediğim gibi hem bebeğiniz buyukmuste çok kolay aslında ama bebek küçükken zor oluyor . Bebedor wee baby gibi biberinlarin deliğinden geçiyor sonda dökülme olmuyor en azından edsw diye yazarsanız tam olarak resimdeki gibi yapıştırın memeyi emerken yandan sondayi sökün ağzına. Biz 6 numara kullandık bence akışı yeterli sizin içinde yine de aldığınız yere sorun.