yaseminoztrk Naciyedinc bebeğinize gaz yaptı mı peki 2 aylık bebeğim var 1 aylıkken yoğurt yedim ve gaz yapmıştı o yüzden süt ürünü tüketmeye korkuyorum
Dezehs yaseminoztrk cnm ben kimyonlu rezene çayı içiyorum bebeğim çok zel gazını yapıyor her şeyi de yiyip içiyorum kızım 28 günlük ilk haftadan beri süt ürünleri bulgur soğan ne varsa yiyorum
Naciyedinc yaseminoztrk bende hiç gaz olmadı canım bebeğimde de. Hazır almıyordum ama, canlı kefirim vardı hergün besliyordum o şekilde
yaseminoztrk Dezehs ay maşallah yapmadığım şey kalmadı benim doğduğu günden beri hiçbirşey yiyemiyorum hep gaz ne rezene kaldı ne kimyon ne damla bizde işe yaramadı maalesef 🤦
Balkizlarim Dezehs suan emzirmiyorum ama o dönemlerde içiyordum 2 tane meyveli evde kendim içine kattiyordum şimdi öyle kizlarima yapıyorum 🦋🤗
Balkizlarim Epifenomen-gkc evet canim Allah razı olsun 🤗🦋♥️♥️♥️ istiyorsanız Allah sizede nasip etsin inşallah ☀️💙💙
Epifenomen-gkc Balkizlarim inşallah, ikinci çocuğa psikolojik gücüm yeter mi emin değilim ama kızıma bir kız kardeş çok isterim 🤗