Arkadaşlar 40 günlük bebeğim korona oldu şuan öksürük ve hapşırık var, geniz akıntısı var sanrım rahat uykuya dalamıyır. Bebeği kovid geçirenler yardımcı olabilir mi? Acaba daha ilerler mi hastalığı? Şuan ateşi yok 5. Günü bugun iyileşmeye nezmn başlar acaba bu şekilde atlatanlar yardımcı olabilir mi?