Kızım da bir ara uyuturken kalkıp bi anda pat diye yapıştırıyordu yanağıma. Karanlıkta ne olduğunu anlamıyordum. Ama sürekli canım yanıyor sen böyle yapınca, ben senin canını yakmıyorum, uf oldu yanağım, kimseye böyle yapılmaz diye diye çok şükür bitti. Şuan ne bana ne oyuncaklarına ne de kendine vurma eylemi yok. Aksine her şeyi ama her şeyi (örnek: yemek yaparken patatesi soğanı salatalığı bile) alıp oy oy yapıp seviyor 😄