Egeninannesi123 Kizlar çalışmaya baslicam buzluktaki sütlerim için biberon ısıtıcısi almayı düşünüyorum çabuk olsun diye. Çabuk ısıtan marka var mı kullanan yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
Nilguny Egeninannesi123 ben görümceme dolaptan ikinci el avent aldım 3 dakika da ısıtıyormuş çok menmun fiyatıda 100 tlydi.