YektAli yeğenimin, abimin , annemin ve arkadaşımın bebeği oyle. Biz bir sıkıntısını görmedik. Bazı kelimeler tıssss şeklinde çıkıyor 🙂. Belli olmuyor yanı.ama çoksa emmede sorun olabilir. Komşum sorun yok ama ameliyat yaptıracağım dedi ki oda küçük bir kesik atılması. Dil bağından öyle çok ağlayacağıni sanmıyorum canım