Aysnr0507 kızım 3 ay 7 günlük bizde aynı şekilde.altını değiştireceğim zaman babası direk odadan kendisi çıkar.benim çık dememe gerek kalmaz.altını sadece ben alıyorum.birde çok zorda kalırsam anneannesi alıyor.işe döndüğümde anneannesi bakacağı için bunda sorun görmüyorum.ancak bebeklerin genel olarak bu tip bakımları yapılırken anne yada bakıcak kişiyle olmaları gerekirmiş.bebek benim altımı herkes açamaz herkes göremez algısını öğrenmeliymiş diye okumuştum ne kadar doğru bilemem ama benim için bu şekilde doğru