Bebek0707 Evet ben 1 buçuk yıldır wewell kullanıyorum zamandan kesinlikle tasarruf sağlıyor.Günlük sütü ve mayayı ısıtmadan direk koyup başlatıyorum süre sonunda dolaba alıyorum.
Zamandan tasarruf adına alabilirsiniz fakat hacmi de küçük yalnız kızıma kullanıyorum ben.