Aselinminnosannesi Merhaba sevgili anneler bebeğim 6700 kilo dört aylık Molfix üç numara kullaniyorum kenarları iz bırakıyor yara olacak gibi dört numarasini alsam büyük mu olur sizce kullanan varmı aranızda
melektolga Aselinminnosannesi aynen bizimkide iz bırakıyor,bitmesine az kaldı bidaha almıyacağım halbuki nasıl inçe çokda beğenmiştim 4 de büyük okur die düşündüm
Aselinminnosannesi melektolga bende beğenmedim ama nasıl yapacam bilmiyorum hangi marka almayı düşünüyorsunuz
Selna Arkadaşlar ben bebeğimin kilosuna göre yani 4 numaraysa 5 numara alıyorum prima kullanıyorum çünkü kalıpları dar oluyor molfixsi bilmiyorum lastik izi oluyorsa bir numarabüyük alın rahat oluyor ozaman