Sevgi1 korkma canim bnim bnde 39.4 de dogdu bi pazar gunu evi temizledim dip kose sonra ogun kontrol yoltu baska doktorda yorum almak icin gitti siddetli sancim cikti duzenli 1 cm acilma vardi 2 sonra gittim nisan geldi 2 cm olmustu suyumu patlatti doktor suni takti 9 da yatis 10da suni 12 de etki etti 15 15 de oglum geldi cok hizli ilerledi cok guzeldi heycandan olucektim sanci cektikce mutlu oldum yaklastim diye 3 ikinmada oglum kucagimdaydi yani isteyerek ikindim ve her defasinda doktor tebrik etti cok guzel bahar diye kesik dikis olmadan atlattik icini ferah tut hersey guzel olucak de tek avzda bnim gibi kolaydogumlar