tahabalsevengil sakın strese girmeyin , ben de oğlum sarılık oldu diye sürekli uyuyakaliyordu düzgün ememiyordu sağıp veriyordum bu yüzden gün içinde baya azaliyordu strese girip mama veriyorduk . Etrafimdakiler süt yetmiyor kafasına girip benim de modumu baya düşürdüler ben de kendimce sütüm yetmiyor diye düşünmeye başladım. Ama azmettim sadece sağmak yetmiyor mutlaka emzirin o emdikçe çoğalıyor gerçekten. Bestlak damla tavsiyemdir. Rezene çayı, kuru incir, bulgur pilavı, bakliyati artır 👍 bak gör Allah’ın izniyle nasıl çoğalacak. Ayrıca göğüs ucu küçükse yapacak bir şeyimiz yok çocuğun aç kalmasından iyidir