Lilamorr77 ben 6.ayda başlamıştım baybay ve alkış yapmaya canım.(geç kaldım deme sakın o benim sabırsızlığımdandı)kendi yapmaya da 9.ayda başlamıştı oğlum(bilinçsizce.yani kodlamıştı o kelimeyi bay bay ya da alkış deyince ve ben yapınca otomatik olarak o da yapıyordu)11.ayda artık evden eşim gitti mi ya da kendisi ile dışarı çıktık mı ev kapısına doğru bay bay yapıyordu kavramıştı yani neden yapıldığını.alkışı da keza aynı şekilde.şuan bişeyi başardı mı kendi kendini alkışlar.şimdi şöyle yaptım ben.hergün sık sık camdan bakınca bay bay deyip yapıyordum(kedi bay bay,kuşlar bay bay),evden biri gitti mi,ben mutfağa gidecekken o salondayken,gece uykusuna geçtik mi (eşim oda da iken baba bay bay der hareketi yapardım onun da elini alıp bay bay yaptırırdım)bu şekilde öğrendi.alkışı da keza aynı şekilde misal topla oynayınca topu attığımda,yemek yediğimde,olan işlerimi bitirdiğimde kendimi alkışlardım.özellikle her yediği lokmada "aferim benim oğluma alkışşşş"der, yapardım.hayır kelimesini de yine bilinçli şekilde 11.ayda yaptı.metodum hep aynıydı yani.(tabii şuan 13 aylık hayırı anlasada bi kaç saniye durup tekrar umursamadan yapıyor o ayrı)