29122020 normal.benim oğlum bi yapardı hem gürültülü,hem uzun, hem kokulu gaz ev halkı birbirine iğrenerek bakardı kim yaptı diye.sonra oğlumdan olduğunu anlayınca epey gülerdik.en çok da toplum içindeyken kötü olurdu .gel de inandır insanları bu kokunun bebeğe ait olduğuna.üstelik sadece anne sütü alıyordu.alerjiye bile gittik şükür bişey çıkmadı.(mukuslu kaka da yapardı çünkü) 6.aydan sonra gazın kokusu da kakanın kıvamı da değişti bizde.oysa ek gıda alan çocuğun gazı daha kötü kokmalı bence.