azem1234 ne kadar doğru bilmiyorum burda okumuştum sadece onu belirteyim sezaryen doğum olan bebekler de oluyormuş 1yasina kadar. Benim oğlumda 6bucuk aylık sezaryen doğum oldu ilk doğduğu gece ciddi hırıltı vardı nefesi daralır gibi hemsireye söyledik baktı etti doktora götürdü temizleyip getirdiler rahattı çocuk. 4 4bucuk aylık gibi iken grip olduk iyilestik o zaman da hırıltı başladı ve kesilmedi doktor kontrolünde söyledim kan testi röntgen idrar falan istedi yaptırdik ( kendi rutin kontrolunu yaptı kulak ağız sırt dinleme gibi ) hepsi normaldi EKG yaptirin her ihtimale karşı bendeki tüm değerler normal demişti yaptırdık EKG onlarda normal çıktı belli süre sonra da geçti zaten.