Rkydmn Bebeğim emerken çok sıkıyor kendini emmek istiyor ama kendini geri atıyor neden böyle yapıyor acaba meme reddi mi. Gazı olduğu zaman anlıyorum ama bazen gazı yokken de yapıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum
Tatlican Rkydmn bizde alerji vardi ayni osekilde yaoiyirdu .simdi kardesimin bebektetede alarji var oda ayni yapıyor. Sizde olmayabilir sadece Aklinizda bulunsun
ebgencer Rkydmn gaz olabilir, reflü olabilir, karnı şişmiş olabilir sütünüz tazyikli geliyorsa ondan rahatsız oluyor olabilir. Benim de bazen öyle oluyordu kızıma, sakinleştirip (gazını çıkartıp gerekirse) diğer memeye alınca devam ediyordu
aay1 @Rkydmn benim bebeğimde öyle yapıyordu ben sonra diğer göğüsüme koyuyordum onu, sakinleyip emiyordu yine, süt bitince de sinirleniyorlar belki göğüsünüzdeki süt bitmiştir birde öyle deneyin isterseniz
Rkydmn aay1 göğüsümde süt var ağlarken ağzındaki sütü de görüyorum. Bazen çok aktığı için de sinirleniyor onu da anlıyorum bazen de böyle sebepsiz yapıyor memeyi bırakacak diye korkuyorum
Rkydmn Ozlembade dr götürdüm reflü yok süt alerjisi olabilir dedi. Süt ürünlerini hiç kullanmıyorum bebek için. Peynir bile yesem o gün kusuyor hep.
Rkydmn Prens03 bende sakinleştiriyorum ama kızım biraz inat galiba küsüp almıyor memeye yaklaşınca daha da sinirleniyor😅napıcağımı şaşırdım valla
Rkydmn Tatlican bizde de var süt alerjisi olabilir dedi doktor. Ben tüketiyorum hiçbir şekilde süt ürünlerini. Yaşadığım yerde özel hastahane yok devlet hastahanesi var sıra alamıyoruz randevu yok pandemiden dolayı. Çocuğu dr bile götüremiyoruz doğru düzgün. İl dışına çıkmak zorunda kalıyoruz hastahane gitmek için
Rkydmn ebgencer bugünde öyle yapayım bi ağlayınca gazını çıkartıp diğer göğüse vereyim tutar inşallah🤲🏻🤲🏻