Merhabalar herkese bebeğim 4 ay 21 günlük asla beni emmek istemiyor uykudayken verebiliyorum sütümü. Gün içinde de formül süt verebiliyorum. Ama beni de emsin istiyorum elimden gelen herşeyi denemeye çalıştım ama iştahlı bi bebeğim var. Memeyle uğraşmak istemiyor lıkır lıkır içmek istiyor. Mecburen biberonla veriyorum çünkü biberonla vermezsem aşırı derecede ağlıyor aç kalsın istemiyorum. Anne sütünü de işte mahrum kalması diye vermeye çalışıyorum. Ama sütüm kesilecek diye de çok endişeliyim.yakında ek gıdaya da başlayacağız yapacağım pürelere anne sütü de katıp vereceğim kızlar ne yapmam lazım bebeğimin bana dönmesi ve sütümün azalmaması için ne olur yardım edin😔🙏🏻