anne-11 40 ı çıkıp kontrole gitmeyenler herhangi bir sağlık problemi vs yaşandımı gitmesek te olıurmu pandemiden dolayı hastaneye git gel yapmak istemiyorum
DBaybars anne-11 Önleminizi alıp gitmenizi öneririm, başkasının bebeğinde herhangi bir problem olmayabilir ama sizde olmayacağı anlamına gelmez.
Nur006 anne-11 ben hastanede 3 gün yatmıştım doğumdan sonra doktorum kontrol etmişti ve 40 ından sonra gelmene gerek yok virüsten dolayı girme hiç bişeyin kalmamış demişti. Bende o yüzden taa 3-4 ay sonrası gitmiştim doğumdan sonra . Çok şükür bir sıkıntı olmadı
Yagmur46 anne-11 burada sormak çok doğru değil bence. Başkasında olmaz ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Özellikle ilk aylarda aksatmadan gidilmesi taraftarıyım ben. En sık kontroller ilk aylarda yapılıyor çünkü
Hafsa_23 anne-11 bebeğim 16 aylık. Doğumu yaptım cıktım hastaneden daha da uğramadım herhangi bir sıkıntım da elhamdülillah. Tabi yumurtalar dönemim de aşırı ağrı oldu bu ay da normal miş yumurtlama döneminde ağrı. Gitmeyi düşünmüyorum açıkcası
anne-11 Nur006 kendin için söylüyorsun demi bende kendim için soruyorum bebeğim için değil sezaryan doğum yaptım ama 40m bugün çıkıyor hemen gitmesem sorun olurmu bilemedim
anne-11 SertapHilal sezaryen doğum yaptım doktor kostura kostura gel demedı zaten40n cıksın gel dedı gitmesem hemen bır problem olurmu
DBaybars anne-11 Dikişler kontrol ediliyor ilk 1.haftada gidip kontrol ettirdiğinizde dikişlerde sorun görmediyse ve şikayetiniz yoksa gitmeseniz de olur
Ece-su anne-11 bende şimdilik gelmesem sorun olur mu dedim gelin iç dikişler önemli bakmamız lazım dedi mecbur gittim
Sinoo61 Ben 55. Gün gitmiştim.. Dikiş kontrolü, smear testi bide rahim yumurtalık kontrolü yaptı.. Niye geç geldin de demedi doktorum.. Ablam hiç gitmedi..
cydcvk anne-11 bi şikayetiniz yoksa gitmeyebilirsiniz. Ben gitmedim doktorum gelme dedi. Sadece korun dedi. Süt korumaz dedi bu kadar
Duygusuz anne-11 sezeryan oldum 40 ondan sonra gitmedim gidemem halamda aynı sekilde pandemi nin ilk zamanlarında dogum yaptı o da gitmedi hastalık cogaldı malum Bi probleminiz yoksa gitmeyin
DurununAnnesi12 anne-11 idrar yolu testi istediler 40 çıkınca tedavi gördük idrarında bakteri üremesi olmuş bence götürün her ay kontrole ihmale gelmez
irva anne-11 40 çıkınca bende gidemedim.Pandemiden dolayı da çıkmak işime pek gelmiyor.5 ay oldu sezeryan doğum yapalı.Sadece doğumdan 1 hafta sonra kontrole gitmiştim o kadar.
anne-11 Nurcannn evet alttan bakıyor sanırım smear testımıdır nedir ondan yapılıyomus bıde spıral mıdır ıstersen ondan taktırıyormussun bende gıtmek ıstemıyorum gerekte görmuyorum