Deletedmom090 Ben ilk başta sallayıp sonra sallamayı kesip yatağına koydum, elimde tıpışladım. Baktım ağlıyor sallamamı istiyor almadım. Çıktım odadan ağlaya ağlaya umudu kesip yatıp uyudu. Deneyin isterim. Umarım işe yarar. Bebeğinizin onun yanına gitmeyip onu almayacağından emin olması lazım kendi kendine uyuyabilmesi için