Kızıma el gıdaya başladım. 3 gün kuralı ile gidiyordum. İlk 3 fün havuç verdim çatalla ezip biraz pütürtülü idi güzelce yemişti. Ne zamn ki kabağa geçtim tadına baktı artık hiç bişeye ağız mıyor. Önceden boş kaşık bile uzatsam ağzını açardı eliyle alır ağızına götürürdü şimdi maalesef yok. Boza kıvamında püre yapıp deneyiö dedim onuda tükürdü. Haşlayıp önüne koydum ağzına götürdü geri tükürdü öğürüyor. Nasıl bir süreç izlemeliyim?