Nisaelizmom çok normal genelde bebeklerde oluyor ben duştan önce bi çorba kaşığı zeytin yağ bi çay kaşığı karbonatı karıştırıp kafasına sürdüm 1 saat sonra kafasını ıslaktmadan şampuanı sürdüm yoksa yağlı kalıyor sonra güzelce yıkadım duştan sonra ince bi tarakla geriye doğru hafif hafif taradım 2. yıkamamda kalmadı bile ne kadar erken müdahale edersen o kadar iyi canın yoksa çoğalıyor