Arkadaşlar piyasada binlerce coin varken inatla neden tepedekileri alıyorsunuz? Ben burada kendimi parçaladım hala akıllanmadınız. Düşeceği alnında yazan coinleri alıp az paranızı da yok ediyorsunuz. Allah biraz araştırma hevesi versin size ne diyim.