Deletedmom_56 Merhaba anneler, Buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve fırınım inox. Temizlik sonrası hep iz kalıyor. Ne denediysem çözemedim. Var mı bilen , nasıl temizliyorsunuz hangi ürünü kullanıyorsnz🧐
Katarsis Deletedmom_56 cifin inox temizleyici si vardı onu kullanıyordum lakin bitti burada aldığım markette bulamadm diğerlerine de ayrıntılı bakmadım onunla yapıyorum hatta ocagim onu kullanmazsam dalga dalga oluyor. Ayrıca bir şey soracağım sizin de davlumbazlar gün aşırı leke oluyor mu üst kısmı benimki oluyor sanki tavayı almışım yukarda yemek yapmisim gün aşırı komple siliyorum gına geldi
kahvekolik_anne Deletedmom_56 beze biraz Arap sabunu ya da bebek yağı sürüp onunla siliyorum en son hem ocağa yemek falan dökülse daha kolay temizleniyor hem de pırıl pırıl oluyor
Merveceylan Katarsis aynen malesef sanki böyle yapış yapış ama hergün bi de mesela bazen iki üç gün yoğunluktan silemeyince üstüne tozlar yapışıyor allahım çıldırıyorum malesef o yüzden iş yükü bindirmeden hergün böyle bir iki el silerim 😔
Deletedmom_56 Katarsis Evet çok sık pisleniyor. Bebeğim de küçük haliyle vakit bulup sildiğimde istiyorumki işim bitmiş olsun. Ama yok iz kalıyor 🤦♀️
Katarsis Merveceylan dikkat etmeyim diyorum boşver olsun diyorum yok gelir gider gözüme batar siliyorum mecburen gün aşırı
zeynepzeze Arçelik servisinden inox temizleyici almıştım. Birde vileda actifibre bez ile siliyorum harika oluyor
Merveceylan annediyebiri cam bezi olarak almıştım ama buzdolabı ve bulaşık mak.nın yüzeyini siliyorum çok işe yaradı. Bi de bimde satılan mikrofiber bezler var 5 ya da 10 TL onun da performansı çok güzel isterseniz bi deneyin 💐👌🏻
Merveceylan Deletedmom_56 bezi güzelce suyla yıkayıp sıkıyorum canım ondan sonra siliyorum çok çok hafif nemli kalıyor sonra ekstra kurulamıyorum