mamAras Kızlar ebebek ne zaman indirime girer duyan bilen var mı? Be safe 365 almayı düşünüyorum ama çok pahalı şu aralar. Kullandığınız ve memnun kaldığınız bebeler oturunca yolu izleyebileceği yükseklikte olan koltuk öneriniz var mı? Hatta dönenlerden varsa o önerilerede açığım
nur-nr_123 mamAras maxi cosi kullanıyorum bebeğim gayet dışarı vs görüyor bide ben dolaptan aldım 2. El çok memnunum
Minik_Hanim mamAras ebebek büyük indirimi şubatta ama ara ara indirimler oluyor. Ben kizima britax römer advansafix iv tercih ettim 9-36 kg adac testinden geçmiş. Adac puanı 2.3 bu testte 1e en yakin puanlar en iyi puanlar. Oturduğunda disariyi rahatlıkla seyrediyor. Yatma pozisyonu cok yatik degil ama zaten guvenlik icin kullanilan bi urun olduğu için yatar pozisyon aramadim acikcasi.
mamAras nur-nr_123 ben de ikinci el düşünmüştüm ama çok temiz ve az kullanılmış bulmak lazım dedi doktorumuz zamanla içindeki köpükler aşınıyormuş ve darbe önleyici özelliği gidiyormuş, maxi cosiye de bakacağım teşekkür ederim💜
mamAras Minik_Hanim çok teşekkür ederim bu markada listemdeydi araştıracağım mutlaka önerdiğiniz modeli💜🙏🏻
Minik_Hanim mamAras nacizane tavsiyem oto koltugunda 2. El düşünmeyin, kazasi eksiği var mi bilinmez, oto koltuğu en onemli şeylerden biri, ihmale gelmez allah korusun
mamAras Minik_Hanim kesinlikle böyle düşünüyorum zaten içime sinmedi baktığımda da, el mahkum alacağız☺️☺️