Arkadaşlar selam kızım 6aylık EEG çekilmesi gerektiğini söyledi doktor titreyerek uyanıyor çünkü bazen. Derin Uyuması lazımmış 9saat filan uyutmami söylediler mümkün mü bilmiyorum yoksa ilaç vereceklermis yaşayan var mı uyumazsa verdikleri ilaç zararlı mıdır acaba