Ayten-1907 Benim bebeğimde çok gazlıydı. Şu an 52 günlük oldu biraz rahatladık ama başlarda çok sıkıntı çektik. Rezene, kimyon, anason ve ısırgan otunu kaynatıp günde 2 sefer 3 çay kaşığı verdim. Ayrıca sürekli karnına bebek yağıyla masaj yaptım. Bu şekilde rahatlıyordu.