Öncelikle merhaba hanımlar oğlum var 1 yaş 2aylık hamileyim doğuma kadar oğluma oda yapıp ayırmayı düşünüyorum doğumdan önce etkilenmesin o geldi ben gittim diye oyuzden yatak alıcaz beşiği var büyük baya biner ama ben yokken gece ağlamazsa düşebilir ayağını atıyor oyuzden yatak alıcam montessori yataklardan kullanan varmı memnunmusunuz çünkü baza alsam düşer kullanan varsa bilgi verirmişsiniz lütfen şimdiden teşekkürler☺️☺️😇😇😇🥰😜