Sinemakgn tamam ozaman hemen panik yapmayın 200 gram çokta değerleri düşğk sayılmaz. Siz bol bol duşa girip emzirmeye devam edin bu ay sonucunda değer değişmezse bunu düşünün. Çünkü ayları birbirini tutmuyo üzülmeyin olur mu yediklerinize dikkat edin. Bazen bi bakıyoruz almışlar bazen de veriyorlar. Doktordan iyi bilemem tabi ama kızımda 14 aylık tecrübelerime dayanarak söylüyorum moralinizi bozmayın :) sağlıkla büyüsün