Bebeğim ilk doğduğunda memeden hiç ayrılmazdı bıraksa da biraz uyusam diye gözüne bakardım sonra kilo alımı hiç olmayınca mama ve sağarak vermeye başladım , biberon da içiyordu meme de emiyordu sonra ne olduysa memeden gelen süt akışı yavaş diye emmeyi bitirdi . Eds yaptım süt bol akarsa emer diye kabloyu görünce memeyi de bırakıyor :( Zaten sütüm de az bebeğim 2,5 aylık günde 350 cc sütüm zorla çıkıyor her şeyi de denedim.
çok üzgünüm , bebeğe bakarken sürekli süt sağmaya vaktim de olmuyor ki
sütüm artsın derken en son azalıp bitecek gibi gelmeye başladı :(