Minico 3.ayda başlayıp, 6.ayda başlayan meme reddimiz oldu. Çok zor zamanlardı. Herkez bırakacak, emmeyecek, vah tüh dedi. Hayır dedim bu bir dönem ve geçecek. Her bebekte oluyor. Asla pes etmedim. Şarkı açtım, şarkı söyledim, kucagimda hoplaya zıplaya emzirdim ,balkonda emzirdim ama hep zorla .kendini yırtarcasına ağlayıp geri atıyordu .hatta bazen ağlayarak emzirmeye çalıştım, çok yoruluyordum. Gün boyu 1 kere emzirebildigim günler oldu. Uykuda sorun çıkarmıyordu . Bende gündüzleri önce sallayıp uyutup, sonra göğsüme alıyordum. Tabi farkederse yine kıyamet kopuyordu. Böyle böyle 3 ay geçirdik. Mama kullanmıyordum. Kilo alımı durunca 5.ayda ek gıdaya başladım.yavas yavaş emmeye de başladı. 6.ayda tamamen bitti meme reddi. Şuan 11.5 aylık. Görünce yüzünde güller acıyor, çok mutlu oluyor .Asla pes etmeyin ve kimseyi dinlemeyin