Merhabalar hanımlar, 23 günlük bebeğim 5 gün yoğun bakımda kaldı, sütümü sağıyorum enjektör veya biberonla veriyorum 40 cc ile başlamıştık şimdilerde 60 cc ve 90 cc arası değişiyo ve son 1 haftadır bazı öğünlerimizi sadece emzirerek geçiyoruz ilk zamanlarda ( tek memeden içebiliyo ) memede 20-25 dk duran çocuk şimdi 8 dk 10 dk şiddetli emip sonra uykuya geçiyo. Nasıl yapsam bilemedim? Başına gelen var mı veya tavsiyesi ??