Gulcan93 Merhaba anneler:) bebeğim 3aylık ve sadece mama ile besleniyor nekadar su vermeliyim her mama sonrası bir çay kaşıgı demişti sağlık ocağındaki ebemiz. bana az veriyormuşum gibi geliyor:) siz veriyormusunuz?
Sevda03 Gulcan93 evet vermelisin ebemiz bize öyle söyle di biz devamlı mama ile beslnmiyiruz ama ebe her mamadan sonra 3 yada 4 çay kasigiı şu ver demisti
Esmatklc Gulcan93 1 buçuk ay dan beri mama ile besleniyor sadece ben ara ara veriyordum su ama doktoru verme demisti bende vermiyorum o yüzden yorumları okuyunca şaşırdım doktor niye öyle dedi ki
Merveceylan Gulcan93 Canım bebişin yeni doğan sürecinden çıktığı için suyu sen o ne kadar alırsa ver ben öyle yaptım. Minik bir su biberonu al wee babynin var Buarada. Ben onunla verdim sonra o susuzluğunu giderdiği için diliyle kendi itecektir canım korkma kaynamış ışımış içme suyunu ver korkma