Kızlar sezaryen doğum yaptım ve kızım 1,5 yaşında şuan. Belden uyuşturma yapıldı ameliyatta ve bir buçuk senedir inanılmaz bel ve sırt ağrısı yaşıyorum. Gün içinde olmuyor ancak bi yere eğilirsem bi süre kalırsam oluyor. Sadece sabahları uyanırken felç olarak uyanıyorum çok ağrıyor. Çözümü nedir bu işin biliyor musunuz??