tlynlll canım benim bebeğim 2 aydan beri böyle bi iki defa kalmayada değil denemek için eltime geçtik aynı sitede oturuyoruz daha içeriye girer girmez bir yeri kırılmışçasına ağlamaya başladı ne yaptıysak susturamadık bir sorun var galiba diye apar topar çıktık orada acile gidicez diye kapıdan dışarı attık sustu biz şok eve geldik gülüyo uyuyo bir daha deneyelim dedik geçenlerde yine aynı şey doktoruna sordum bazı bebeklerin algıları kuvvetli olur yadırgamıştır normal dedi 6 aylık olacağız hala evden çıkamıyoruz bize geleni sorun etmiyor sorun bizim başka bir eve gitmemiz🤦♀️🤣