Annebebek58 sağlıkla kucağıniza alın kızım sütümü içmemeye başladı tadını begenmiyordu heralde sürekli 2 dakika emip aglayarak bırakıyordu ondan direk mama aldım 5 aylıktı daha her ay 1 kilo aldı ishal yada kabızlık yapmadı erimiyor yazmışlar öyle bişey de görmedim maddi olarak zor dönemden geçiyor herkes bizde isteriz en iyisi olsun ama elimizden gelmiyorsa mecbur kalıyoruz uygun olanını almaya alınabilir bı mama bence hipp markasıyla üreticileri aynı bununda