Arkadaşlar kızım 7,5 aylık oldu şimdiye kadr dış giyisi olarak hep kalın yünlü polar tulum gydirdim ama bundan snra bahar havasında ne gydrmeliyim pek bilemiyprum sizler neler aldınız dış giyim olarak.buarada kızım 10kg 12-15 aylık giyimler oluyor
fikir verebilir msnz