Selam herkese 🙋♀️ dünden beri çok saçma bir durum icerisindeyim nedendir, ne yapmalı bilemedim geldim sizlere sorayim diye.
Oğlum 41 günlük. Sağ memeyi emerken 5 dk emiyor sonra kızıyor, kızarıyor, memeyi cekistiriyor, mızmızlanıyor. Ilk başta gazi var falan sandım ama hemen ardindan diğer memeye verince gayet güzel emiyor, güzelce uyuyor. Sağ memeyi sağıyorum Süt var. Sizce bu nedir ? Gerçekten şaştım kaldım. Dünden beri her emzirme bu şekilde. Hani normalde bir meme bitmeden diğerine geçmiyoruz ya. Bu düzenle su an oğlum garip bir şekilde besleniyor. Siz ne dersiniz??